مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خرید ۳۵ دستگاه فوگر مه‌پاش جهت ضد عفونی ناوگان اتوبوسرانی بی آر تی در پایتخت خبر داد.

ضدعفونی اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود ترفع با اعلام خبر خرید ۳۵ دستگاه فوگر مه‌پاش جهت ضد عفونی ناوگان اتوبوسرانی تندرو (بی آر تی) گفت: به منظور سرعت‌بخشی به ضد عفونی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، شرکت واحد اتوبوسرانی تعداد ۳۵ دستگاه فوگر مه‌پاش را خریداری کرده است که از روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در ناوگان اتوبوس تندرو (بی آرتی) به کار گرفته شده‌اند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: این تعداد از دستگاه‌های فوگر مه‌پاش در ابتدا و انتهای خطوط تندرو به کار گرفته شدند و کار ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی تندرو (بی آرتی) به وسیله آن‌ها انجام می‌شود.

ترفع در پاسخ به این سوال که کار ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی با گذشت نزدیک به ۳ ماه از شیوع ویروس کرونا در پایتخت به چه شکل است، گفت: برخی از شهروندان تصور می‌کنند کار ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس پایان یافته است، اما باید گفت ما در ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی دیگر از موادی مانند آب ژاول استفاده نمی‌کنیم.

او ادامه داد: آب اکسیژنه به عنوان ماده اصلی ضد عفونی کننده ناوگان اتوبوسرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این رو شهروندان در زمان استفاده از اتوبوس به هیچ وجه بوی مواد ضد عفونی کننده مانند آب ژاول را احساس نمی‌کنند.

کد خبر 512010
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha