مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
۰ نفر

رئیس پلیس راهور قزوین از برداشته شدن طرح زوج و فرد شماره‌گذاری در این استان خبر داد.

تعویض پلاک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ مهرداد حسن‌پور گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از این بیماری، مراکز شماره‌گذاری پلاک خودرو نیز همانند بسیاری از امور خدماتی از ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا ۵ اردیبهشت ماه جاری تعطیل و با فروکش شدن روند این ویروس، این مراکز فعالیت خود را از ششم اردیبهشت ماه دوباره آغاز کردند.

وی گفت: با توجه به وضعیت پیش آمده، مشکل موجود در این حوزه مربوط به وکالتنامه‌های منقضی شده‌ای بودند که باید در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده و پلیس نیز هیچ نقشی در این رابطه نداشت که همین مساله باعث ایجاد ازدحام و تشکیل صف‌های طولانی برای تعویض پلاک خودرو مقابل مراکز تعویض پلاک پس از بازگشایی شده بود.  

رئیس پلیس راهور استان قزوین افزود: به همین منظور و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده قرار شد برای پذیرش متقاضیان تعویض پلاک با توجه به ازدحام به وجود آمده، طرح زوج و فرد را براساس آخرین شماره رقم پلاک خودرو و همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۷ به مورد اجرا بگذاریم.

وی بیان کرد: با توجه به پیشنهاد فرماندهی پلیس راهور ناجا مبنی بر تمدید اعتبار وکالتنامه خودروها به مدت ۴۰ روز و کاهش مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک خودرو در سطح مراکز استان، تصمیم به برداشتن طرح زوج و فرد مراجعه‌کنندگان گرفتیم.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: براین اساس، وکالتنامه‌هایی که مدت اعتبار آنها مربوط به ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا ۶ اردیبهشت ماه جاری بود، به بعد ۴۰ روز کاری (غیر از تعطیلات) مورد تمدید قرار گرفته و دارندگان آن می‌توانند به مراکز تعویض پلاک خودرو مراجعه کنند.

وی گفت: پنج مرکز تعویض پلاک خودرو قزوین بعد از بازگشایی (ششم اردیبهشت ماه جاری) برحسب دستور فرماندهی انتظامی استان، در سه نوبت کاری و از ساعت ۸ تا ۲۰ همه روزه فعالیت داشته و پاسخگوی مراجعه کنندگان بودند.

کد خبر 511992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha