آیین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله سیدمهدی طباطبایی، عالم ربانی و استاد بزرگ اخلاق به صورت مجازی در قم برگزار شد.

سالگرد آیت الله سیدمهدی طباطبایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، این آیین همزمان با آیین سالگرد سیده‌علویه مرحومه بی بی کبری کوچک خراسانی، همسر این عالم ربانی، جمعه ۲۶ اردیبهشت برگزار شد.

در این آیین که از سوی بیت مرحوم آیت‌الله سیدمهدی طباطبایی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان رهبری درباره خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های این عالم سخنرانی کرد.

آیت‌الله سیدمهدی طباطبایی خطیب توانا و استاد اخلاق روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت سال ۹۷ مصادف با اول ماه مبارک رمضان به دلیل عارضه ریوی دعوت حق را لبیک گفت و پیکر پاک ایشان در حرم حضرت معصومه (س) در قم به خاک سپرده شد.

این عالم دینی ۱۵ آبان ۱۳۱۵ در رفسنجان کرمان دیده به جهان گشود. ایشان از یاران قدیمی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود. حضور در دومین مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مشهد مقدس و هفتمین مجلس به عنوان نماینده مردم تهران از دیگر سوابق این استاد اخلاق است.

پس از اتمام دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به امور محرومین و رفع مشکلات مردم یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که آیت‌الله طباطبایی تاپایان عمر خویش به آن اهتمام داشتند.

کد خبر 511943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار قم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha