شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی بروجرد از کشف میلیاردی ۹ دستگاه ماینر قاچاق و توقیف ۴۳ دستگاه موتورسیکلت توسط نیروی انتظامی شهرستان خبر داد.

اقتصاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ عزت‌الله غلامی شامگاه بیست و ششم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و در هماهنگی با مقام قضایی، ماموران انتظامی به همراه سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از مخلان اقتصادی در بروجرد شدند.

وی تصریح کرد: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران در یکی از محله‌های بروجرد ۹ دستگاه ماینر (ارز دیجیتالی) و ۲ دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار با مارک جنرال گلد و ۲ دستگاه ظرفشویی ۲۴ نفره را کشف و ضبط کردند که برابر اعلام کارشناسان قیمت اقلام مکشوفه بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد، استان لرستان در راستای برخورد با قانون گریزان از اجرای طرح انضباط اجتماعی توسط پلیس خبر داد و گفت: در این طرح ۴۳ دستگاه موتورسیکلت و ۲۰ دستگاه خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

غلامی اضافه کرد: عزم پلیس در مبارزه با جرایم اقتصادی برای حمایت از تولیدات داخلی جدی بوده و قاطعانه با هر نوع تخلف و هنجارشکنی مبارزه خواهد کرد.  

کد خبر 511930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha