شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷
۰ نفر

کیهان نوشت: همسر یکی از خوانندگان کاباره‌ای فراری در پی انتشار یک قطعه موسیقی از سوی یکی از خوانندگان داخلی در وصف امام علی(ع) عصبانی شد.

محسن چاووشی

به گزارش همشهری آنلاین، کیهان نوشت: در سالگرد شهادت امام اول شیعیان انتشار یک قطعه موسیقی در وصف مولای متقیان توسط یکی از خوانندگان ایرانی، باعث شد تا همسر خواننده ایران‌ستیز (ابی) در فضای مجازی با وضعیتی نامتعادل علیه باورهای مذهبی مردم ایران و امام علی(ع) صحبت کند.

طی هفته‌های اخیر، ابراهیم حامدی مشهور به «ابی» به‌خاطر اظهارات ضدایرانی و خوش‌رقصی‌اش برای عربستان سعودی با واکنش‌های منفی بسیاری مواجه شده است.

ابی به همراه تعدادی دیگر از خواننده‌های کاباره‌ای و فراری چندی قبل با حضور در یک جشن به میزبانی ولیعهد عربستان،‌ ترانه‌هایی را خواندند. کنسرتی که با استقبال سردی مواجه شد!

این‌بار و همزمان با به شهادت رسیدن امام علی(ع) با شمشیر جهل، همسر ابی به‌طور مستقیم علیه باورهای مذهبی مردم ایران و حتی امام علی(ع) شمشیر جهل و نفرت کشید!

نکته قابل تأمل این است که همسر ابی درحالی از خواننده داخلی به‌خاطر ابراز ارادت به حضرت علی(ع) با عنوان «هنرمند حکومتی» یاد کرده است که همسر خودش اخیرا به‌خاطر گرفتن چند دلار بیشتر، به پا بوس ولیعهد یکی از عقب‌افتاده‌ترین و جانی‌ترین رژیم‌های جهان یعنی رژیم آل‌سعود رفت؛ ابی حتی برای خوشایند پادشاهان عربستان علیه کشور خودش حرف هم زد!

در واقع کنسرت مبتذل و ضدایرانی عربستان، باعث رسوایی خوانندگانی شد که سال‌ها تظاهر به ایرانی بودن و وطن‌دوستی می‌کردند اما همین مدعیان به خاطر چند دلار،‌ ماهیت سلطنت‌طلب تجزیه‌خواه خود را برملا کردند.

کد خبر 511892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    0 1
    ایشه خواب موسیقی داد بیرون چه ربطی به چاووشی داشت فضول با اون اهنگاش