دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: صاحب امتیاز این ایرلاین جدید، یکی از مقامات ارشد اسبق سازمان هواپیمایی کشوری است. این ایرلاین هنوز نتوانسته هواپیما وارد کند ولی در حال خرید و واردکردن هواپیماست.

هواپیما - پرواز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مقصود اسعدی‌سامانی درباره فعالیت یک ایرلاین جدید ایرانی گفت: یک ایرلاین جدید توانسته موافقت اصولی سازمان هواپیمایی کشوری را اخذ کند اما هنوز نتوانسته AOC (مجوز فعالیت و بهره‌برداری) را از این سازمان دریافت کند. صاحب امتیاز این ایرلاین جدید، یکی از مقامات ارشد اسبق سازمان هواپیمایی کشوری است.

به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، این ایرلاین هنوز نتوانسته هواپیما وارد کند ولی در حال خرید و واردکردن هواپیماست.

وی درباره آخرین وضعیت پروازهای خارجی برنامه‌ای اظهار کرد: ایران‌ایر بعد از کرونا، پرواز هفتگی به آمستردام راه‌اندازی کرده است؛ پروازهای روتین و برنامه‌ای هما به لندن و پاریس هم از سر گرفته شده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: هلندی‌ها برای راه‌اندازی پروازهای برنامه‌ای آمستردام برخی پروتکل‌ها را اعلام کرده‌اند که باید روی مسافران اعمال شود. این پروتکل‌ها شامل مسافرانی است که ویزای شینگن یا اقامت اروپا داشته باشند و مسائلی از این دست را شامل می‌شود. بنابراین صرفا مسافرانی که اقامت یکی از کشورهای اروپایی را داشته باشند، می‌توانند با پرواز آمستردام به هلند بروند.

کد خبر 511889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    1 0
    خوب این آقا پول هواپیما ها رو از طریق کدوم بانک می خواد پرداخت کنه؟