مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
۰ نفر

پیکر مطهر شهید مدافع "ابوالفضل سرلک" از نیروهای پاسدار انقلاب اسلامی جمعه ۲۶ اردیبهشت با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در شهرری تشییع شد.

تشییع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل سرلک که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شده بود یک‌شنبه شب (بیست و یکم اردیبهشت ماه) در جاده اثریا خناصر سوریه حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر این شهید سرافراز و دلاور پس از مراسم تشییع و وداع باشکوه مردم شهرری و اقامه نماز در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) آرام گرفت. از وی دو فرزند به یادگار مانده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در حاشیه این مراسم گفت: شهدای مدافع حرم برای حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان و در راه دفاع از حریم اسلام و قرآن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حسین نصرالله اظهار کرد: تقویت جبهه مقاومت و دفاع ازکیان اسلام و جوامع اسلامی موجب حضور مدافعان حرم در سوریه شده تا در برابر جبهه کفر ایستادگی کنند. جوانان کشور ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هر زمان و مکانی که به حضورشان نیاز بود با جان و دل پای کار آمدند و جانفشانی کردند.

این مسئول عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان غیرتمند و شجاع ایران در برابر ارتش بعث ایستادند و اجازه ندادند حتی ذره ای از خاک میهن به دست دشمن بیفتد. امروز هم حضور جوانان درسوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س)، کیان اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت وارد عمل شدند و جان خود را فدا می کنند.

شهردار منطقه ۲۰ (شهرری)، فرماندار شهرستان ری و رییس بنیاد شهید  امور ایثارگران این شهرستان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم "ابوالفضل سرلک" حضور داشتند.

کد خبر 511787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha