مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من و دیاباته اصلا در فکر فسخ قرارداد و رفتن از استقلال نیستیم.

هرو میلیچ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، هرویه میلیچ که این روزها در کنار خانواده خود حضور دارد در خصوص شایعات این روزها اظهار داشت: نمی‌دانم چرا هر روز هواداران  استقلال را با اخبار جدایی مان نگران می‌کنند، من و دیاباته هر بار هم که با هم حرف زدیم صحبت از این دلتنگی برای بازی‌ها بود که بتوانیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم.   من و دیاباته اصلا در فکر فسخ قرارداد و رفتن از استقلال نیستیم.

وی افزود: ما هردو عاشق استقلال هستیم و از بازی در این تیم لذت می‌بریم.   من و دیاباته حداقل در این ۱۰ روز اخیر با هیچ رسانه ای مصاحبه ای نکردیم و نمی دانم این همه مصاحبه از قول من و دیاباته چگونه انجام می شود! هواداران نگران نباشند چون من ۳ روز پیش هم که با دیاباته حرف زدم بحث ما این بود که زودتر تمرینات شروع شود و با هم برگردیم به ایران.

 میلیچ خاطرنشان کرد:  ضمن تشکر از  مدیریت جدید باشگاه که حسن نیت و عظم جدی خودش رو برای پرداخت مطالبات ما نشان داده و الان بخش عمده‌ای از قراردادم پرداخت شده، از این بابت نگرانی ندارم و تنها خواسته ما این است که حقوق ما که ماه های قبل پرداخت نشده و بد قولی انجام شده بود سر وقت پرداخت شود که مدیریت جدید شدیدا به دنبال انجام تعهدات می باشد.

کد خبر 511746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha