مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: ۵۵۰ خانوار دارای دو معلول و بیشتر در استان نیازمند مسکن هستند که باید حمایت‌های مالی ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفت.

معلولیت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا وارثی در نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین افزود: سال گذشته اقدامات لازم برای ساخت مسکن برای ۲۵۵ خانوار دارای دو معلول شهری و ۱۲۸ خانوار دارای دو معلول روستایی با همکاری بنیاد مسکن اجرا شد و امسال نیز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تامین مسکن مددجویان بهزیستی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید با کمک دستگاه‌ها و نهادهای نیکوکارانه در استان محقق و تسهیلات اعطایی نیز با کمترین بهره به این افراد واگذار شود.

وارثی ادامه داد: یک مددجوی بهزیستی ماهانه ۱۸۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کند، بنابراین اگر تسهیلات مسکن این افراد با نرخ بهره بالا داده شود، امکان بازپرداخت آن برای آن‌ها دشوار است.

مدیرکل بهزیستی قزوین از وجود ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای انجام کارهای توانبخشی و توانمندی مددجویان خبر داد و گفت: امیدواریم در سال ۹۹ شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در حوزه بسته‌بندی محصولات و نیازهای اشتغال جامعه هدف بهزیستی که متناسب فیزیک این افراد است، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

کد خبر 511732

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha