در فوتبال ایران دلالی و شرطبندی بوده و هست و چندین بار به وضوح در برنامه های تلویزیونی مستنداتش پخش شده ولی متأسفانه میلی برای برخورد با این افراد وجود نداره.

م

به گزارش همشهری آنلاین مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی با انتشار پستی نسبت به جنجال های اخیر دامه برگزاری لیگ و همین طور محرومیت امیدرضا روانخواه واکنش نشان داد. روانخواه به دلیل اظهار نظرهای اخیرش در مورد شرطبندی در فوتبال از سوی کمیته اخلاق محروم تا اطلاع ثانوی محروم شده است.

 «برگشت به کار بعد از ٢ ماه»

مطمئن بودم که آلمان از اولین کشورهایی خواهد بود که با توجه به نظم و برنامه ریزی و زیرساختهای مناسب، فوتبال رو دوباره آغاز میکنه.


از روز شنبه بوندسلیگا از سر گرفته خواهد شد و از این هفته تمرینات فوتبال پایه با رعایت نکات بهداشتی آغاز شد. حتی اگر این فصل فوتبال پایه به سرانجام نرسه، بازگشت بچه ها به زمین تمرین اتفاق خیلی خوبی بود.


روند بازگشت مردم به زندگی عادی با روشی دقیق و کنترل شده از سوی دولت انجام شد و در این راه کمکهای دولت به شرکتها و مؤسسات خصوصی و پرداخت بخشی از حقوق کارمندان و کمکهای نقدی چند ده هزار یورویی با توجه به بزرگی شرکتها از نظر تعداد کارمندها، از بیکاری و ورشکستگی بسیاری از مردم جلوگیری کرد.


در صورتی که آمار مبتلایان، بهبودیافتگان وعزیزان فوت شده در کشور عزیزمون خیلی نسبت به آلمان بهتره!!!!!!!!! هنوز هیچ تصمیمی برای حتی شروع تمرینات فوتبال بزرگسالان گرفته نشده چه برسه به فوتبال پایه.


کلام آخر اینکه در فوتبال ایران دلالی و شرطبندی بوده و هست و چندین بار به وضوح در برنامه های تلویزیونی مستنداتش پخش شده ولی متأسفانه میلی برای برخورد با این افراد وجود نداره.


جالب نیست برای حل مسئله، صورت مسئله رو پاک میکنید."

کد خبر 511705

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سرگزی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    0 0
    زمانی که برای شفاف سازی واقعی اقدامی صورت نمیگیره ،فساداقتصادی شکل خواهدگرفت