این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده اتفاقات عجیبی در سری آ رخ دهد و برخی تیم ها از ادامه مسابقات کناره‌گیری کنند.

یوونتوس

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، گزارش‌های متعددی از اسکای اسپورتس و لاریپوبلیکا  ایتالیا ادعا می کنند که  تیم های حاضر در سری آ، اتحادیه بازیکنان و انجمن نمایندگان مخالفت خود را با پروتکل های در نظر گرفته شده برای از سرگیری تمرینات و مسابقات اعلام کرده‌اند.

به نظر می رسد که مشکلات آنها به این تصمیم بر می گردد که اگر یک نفر به کرونا مبتلا شود، در پی آن کل تیم وارد قرنطینه ۱۵ روزه خواهند شد. آنها به دنبال این هستند که مانند بوندسلیگا تنها فردی که به ویروس کرونا مبتلا شده به قرنطینه برود و سایر افراد تنها تحت آزمایش قرار بگیرند.

گفته می شود که باشگاه هایی نظیر ناپولی و اینتر مخالف پروتکل تعیین شده هستند. این مخالفت‌ها تا جایی است گفته می‌شود ۹ تیم حاضر در سری آ را شامل می‌شود. عصر روز گذشته بود که مدیر ورزشی باشگاه اینتر یعنی جوزپ ماروتا به لاریپابلیکا گفت: " پروتکل تعیین شده غیر عملی و غیر معقول است. من نمی خواهم جنجال به پا کنم اما با این شرایط تمرین کردن کار ساده ای نیست. ما می خواهیم که این قوانین تغییر کند. "

حالا باید منتظر ماند و دید که بحث کناره‌گیری برخی تیم ها از ادامه رقابت های سری آ تا چه میزان جدی خواهد بود و اینکه فدراسیون فوتبال ایتالیا چه واکنشی به این موضوع نشان خواهد داد.

کد خبر 511675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha