مجموع نظرات: ۷
جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

فرماندار تهران درباره بازگشایی مدارس از روز ۲۷ اردیبهشت و نحوه حضور دانش آموزان و مربیان توضیحاتی ارائه داد.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عیسی فرهادی فرماندار تهران درباره نحوه بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان و معلمان اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ستاد عالی مقابله با کرونا بازگشایی مدارس از شنبه اتفاق می‌افتد ولی حضور دانش‌آموزان اجباری نیست.

وی افزود: فقط دانش آموزان برای رفع اشکال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند به مدارس مراجعه کنند.

فرهادی افزود: چون مراجعه دانش‌آموزان به مدارس در زمان‌های مختلف اتفاق می‌افتد، بنابراین نگرانی خاصی وجود ندارد و قطعا اولیا و مربیان هم دقت می‌کنند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد و از ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده استفاده شود.

فرماندار تهران بیان داشت: اگر تعداد دانش‌آموزان مراجعه کننده به مدارس افزایش یابد، بنابراین مدیر مدرسه باید اقدامات لازم را برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت انجام دهد.

وی اضافه کرد: ما در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موفقیت‌های زیادی داشتیم که تنها با همکاری مردم و فرهنگ سازی اتفاق افتاده است. بعضی از کشورها با تجمعات و تظاهرات به دنبال شکستن قرنطینه هستند ولی در کشور ما برای حفظ جامعه‌ای سالم به دنبال اجرای قرنطینه هستند.

کد خبر 511671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    16 0
    همه جا تهران نیست. روستایی که من در آنجا تدریس میکنم آب آشامیدنی را به زحمت تامین می‌کنند وکلاس بالای 32 نفررا در فضای محدودی برگزار می‌کنیم. بهداشت و فاصله گذاری را چگونه رعایت کنیم؟ منتظر موج بعدی کرونا بخصوص برای روستاها باشید.
  • محمد US ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    7 1
    قطعااااا پیک دوم شروع خواهد شد و غیر قابل کنترل
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    9 4
    هیچکس بچه ها شو توی امتحان نمیفرسته مدرسه
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    9 5
    بخدا که اشتباهه که الان باز بشه،تا این زمان که تعطیل بوده خوب تا اخر سال چیزی نمونده ،دانشگاها هم نباید الان باز بشه،والا با جون مردم بازی نکنید،تازه بعد از چند وقت که مجبور به بازگشایی شدیم باید ساعات کارهارو مختلف و تعداد روزهای کارو هم کمتر کنید تا کمتر شلوغی و ازدهام پیش بیاد
  • هومن IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 0
    من که بچه ام رو نمیفرستم و در خانه باهاش تدریس میکنم
  • ولی دانش اموز IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    6 0
    مدرسه ها نباید باز بشه امتحانات حضوری باید لغو بشه اگر مسئولین به فکر جون مردم هستن ولی فکر نکنم مسئولین اهمیتی به مردم بدن پس باید خودمون نزاریم بچه ها مون برن مدرسه و به فکر بچه هامون باشیم
  • دانش آموز IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    5 0
    باز آمد بوی راه مدرسه بوی بازی های راه مدرسه. فقط یکم راه مدرسه خطرناکه. شما هم خیالتون راحت. همه با شور و اشتیاق میان کرونا بگیرن. از فردا معلما باید رفع اشکال رو برای خودشون انجام بدن.