حسین کعبی می‌گوید بعد از بازی با پرتغال با فیگو حرف زده و این بازیکن از سبک بازی اش تمجید کرده است.

ایران پرتغال

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل ازایرنا، ۱۴ سال از دیدار ایران پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ می‌گذرد. نکته ویژه آن مسابقه درگیری فوتبالی حسین کعبی و لوییز فیگو بود که به آسیب دیدگی این بازیکن منجر شد. دفاع راست تیم ملی در آن بازی حالا به برخوردش با اسطوره پرتغال پرداخته و گفته است:  خدا با من یار بود چرا که اگر الان بود و سیستم‌هایی مانند کمک داور ویدئویی و این‌چنینی وجود داشت، در آن بازی باید ۵۰ بار اخراج می‌شدم. در آن دیدار همه از خطای من روی لوییس فیگو یاد می‌کنند اما خطاهای به مراتب شدیدتری را روی کریستیانورونالدو مرتکب شدم که داور آنها را ندید.

ستاره سابق تیم ملی با تکذیب عمدی بودن خطا اظهار داشت: وقتی شما در زمین فوتبال آن هم میدان بزرگی مانند جام جهانی به میدان می‌روی همه تلاشت را می‌کنی تا موفق باشی و توپ را تصاحب کنی. فرقی هم نمی‌کند که مقابلت چه کسی است. من واقعا از آن سبک بازی کردن پشیمان هستم اما در فوتبال باید برای موفقیت بجنگی.

کعبی درباره ملاقاتش با فیگو بعد از بازی گفت: همراه رضا چلنگر نزد فیگو رفتیم. او به من گفت که از سبک بازی من خوشش می‌آید. گفت بازیکنی که این همه جسارت دارد و این چنین جنگنده است حتما موفق خواهد شد. آن حرف‌ها خیلی به من چسبید و برای من دلنشین بود. پس از آن یکبار هم در فرودگاه دبی، فیگو را دیدم و به او گفتم من را می‌شناسی؟ سپس عکس برخورد با او را نشانش دادم و همین باعث شد او برخورد بسیار گرمی با من داشته باشد.

در ادامه عکس های دیدار ایران و پرتغال را که مربوط به خبرگزاری رویترز است را مشاهده می کنید:

کد خبر 511584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha