مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
۰ نفر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: با احداث ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و افزایش ۲۶ مگاولت آمپری ظرفیت پست‌های توزیع، برای پذیرش ۱۸ هزار مشترک جدید آماده‌ایم.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سعید بهادیوند چگینی اظهار کرد: با توجه به اهمیت انرژی برق به عنوان یکی از نهاده‌های اصلی بخش تولید و ضرورت تأمین انرژی پایدار برای تحقق شعار «جهش تولید» در سال جاری استفاده از تمام ظرفیت‌های صنعت برق استان برای بهبود کیفیت و ارائه خدمات پایدار برق به مشترکین در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع و روشنایی معابر عمومی، افزایش قدرت مانور با نصب و بهره‌گیری از تجهیزات جدید با رویکرد قابلیت اتوماسیون به منظور افزایش پایداری شبکه و کاهش مدت زمان خاموشی مشترکین در طول سال ۹۹ از برنامه‌هایی است که برای اجرای آن برنامه‌ریزی شده است.

بهادیوند چگینی تصریح کرد: ترویج مدیریت مصرف و تحقق برنامه‌ها در تابستان امسال، گسترش استفاده از سیستم‌های مبتنی بر GIS، توسعه عملیات خط گرم و تقویت توان پدافند غیرعامل شرکت، استفاده از ادوات و تجهیزات جدید در عیب یابی شبکه، اجرا و پایش طرح‌های کاهش تلفات، توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک و تلاش برای کاهش مراجعه حضوری شهروندان برای دریافت خدمات از جمله مهم‌ترین کارهای امسال است.

وی گفت: ۶۱۳ هزار مشترک در استان قزوین داریم و با وجود زیرساخت‌ها قادریم برق همسایگان را نیز تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآور شد: امسال پیش بینی می‌شود بیش از ۱۸ هزار مشترک جدید به تعداد مشترکان استان اضافه شود که در این راستا برنامه‌ریزی در مسیر توسعه، احداث و ایجاد ظرفیت‌های جدید در شبکه ضروری است.

بهادیوند چگینی ادامه داد: ایجاد این ظرفیت مستلزم احداث ۴۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۶۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و افزایش ۲۶ مگا ولت آمپری ظرفیت پست‌های توزیع موجود است.

وی افزود: رسالت اصلی شرکت توزیع نیروی برق، تأمین مستمر و پایدار انرژی برق مشترکین است که برای تحقق آن با برنامه‌ریزی منظم و بازدیدهای دوره‌ای، و پیش‌بینی ۲۰ میلیارد تومان عملیات تعمیرات پیشگیرانه و اصلاح شبکه‌های فرسوده و رفع مخاطرات مناطق آسیب‌پذیر هدف‌گذاری شده است.

کد خبر 511512

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha