مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از متقاضیان سوخت خواست تا در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی ثبت‌نام کنند.

جايگاه سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، قربانعلی مردانی اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک و ضرورت کاهش مراجعات حضوری برای درخواست فرآورده‌های نفتی موردنیاز خود، هم‌استانی‌ها می‌توانند به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس http://NewTejaratAsan.niopdc.ir مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام در سامانه و دریافت رمز یکبار مصرف ارسالی به تلفن همراه خود و وارد کردن آن در سامانه، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی افزود: این سامانه با بهره‌گیری از استعلام‌های سیستمی از سایر سازمان‌های مرتبط، فرآیند ثبت درخواست، احراز هویت و فعالیت متقاضیان انواع فرآورده‌های نفتی و تائید آن توسط سازمان‌های متولی را تسهیل کرده و بررسی درخواست‌ها توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان‌های متولی بدون دریافت هر گونه وجهی و به صورت رایگان انجام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین سازمان‌های مرتبط در صورت نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان برای بررسی درخواست فرآورده‌های نفتی با توجه به نوع فعالیت آن‌ها، مراتب را اعلام می‌کنند.

کد خبر 511504

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha