مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار یزد از روند نزولی قیمت‌ها در بازار میوه خبر داد و گفت: هیچ کمبود میوه‌ای در بازار یزد وجود ندارد.

میوه شب عید چقدر گران مى‌شود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسین مشرف در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هر کیلوگرم سیب‌زمینی در میدان میونه و تره بار یزد بین ۱۵۰۰ تا  ۲۵۰۰ تومان، هر کیلوگرم پیاز بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم سیر ۱۵ هزار  تا ۲۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی در مورد قیمت سایر اقلام صیفی بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم خیار سبز مینی و گلخانه‌ای بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، هر کیلوگرم بادمجان گلخانه‌ای بین ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم بادمجان معمولی ۸۰۰ تا ۱۵۵۰ تومان، هر کیلوگرم کاهو یزدی بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۵۰ تومان و هر کیلوگرم کاهو بیرونی(سالادی) بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰  تومان است.

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار یزد ادامه داد: هر کیلوگرم هندوانه بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و  میوه نوبرانه آلوچه (گوجه سبز) نیز بین ۵۰۰۰ تا ۲۵هزار تومان عرضه می‌شود.

مشرف از کاهش برداشت پرتقال در کشور خبر داد و افزود: هر چند این میوه از سبد کالای مردم خارج شده، اما در حال حاضر بین ۶۰۰۰ تا ۱۱هزار تومان در بازار میادین یزد موجود است.

وی قیمت هر کیلوگرم سیب درختی را بین ۶۰۰۰ تا ۱۲هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر کیلوگرم سبزی خورشتی ۲۷۰۰ تومان و سبزی خوردنی نیز ۴۵۰۰ تومان است. قیمت هرکیلوگرم سبزیجات آماده این اقلام به ترتیب ۹۰۰۰ تومان و ۱۶ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار یزد اظهار کرد: همه این قیمت‌ها مربوط به بازار میادین میوه و تره‌بار است و در بازار فروش با ۳۰ درصد افزایش قیمت عرضه می‌شود.

کد خبر 511396

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha