استاندار کردستان با تاکید بر اهتمام در شناسایی سرمنشا متخلفان و متصرفان اراضی ملی و طبیعی در استان، خواستار تشکیل تیمی مقتدر برای مقابله با این متخلفان شد.

اراضي ملي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد بازآفرینی شهری، عدم برخورد جدی با متخلفان و متصرفان را موجب تشکیل باند و قدرت‌نمایی آنان دانست و اظهار کرد: ناهماهنگی میان دستگاه‌ها موجب جسارت بیشتر افراد سودجو می‌شود.

وی بی‌تفاوتی نسبت به این تخلفات را تاسف‌بار دانست و تاکید کرد: حفظ بیت‌المال وظیفه همه است و هیچ دستگاهی نباید در این زمینه کوتاهی کند، چرا که با منافع ملی ارتباط مستقیم دارد.

استاندار کردستان خواستار شناسایی اراضی آموزشی و فضاهای سبز تصرف شده در نقاط مختلف استان و شناسایی و برخورد با متصرفان شد و افزود: اگر مردم از ماهیت اصلی این افراد باخبر شوند به طور قطع با برخوردکنندگان همراهی خواهند کرد.

مرادنیا با انتقاد از چشم‌پوشی از تخلفات و عدم پیگیری اجرای احکام صادره اضافه کرد: این نوع تخلفات شخصی نیست بلکه به حاکمیت و بیت المال آسیب میزند.

استاندار کردستان افرادی را که گرفتار دام متصرفان شده‌اند مستحق خدمات‌رسانی دانست و یادآور شد: نبود خدمات موجب بی‌قانونی می‌شود اما در ازای خدمات‌رسانی می‌توانیم انتظار رعایت و تمکین از قانون را داشته باشیم.

وی در بحث عبور ماشین‌آلات معادن سرنجیانه از میان منطقه مسکونی این روستا نیز گفت: این معادن برای صاحبان آنها منافع دارد و به هیج عنوان نباید برای اهالی روستا مزاحمت ایجاد شود لذا معدن‌داران موظف هستند در اسرع وقت جاده مختص به خود احداث کنند در غیر این صورت مجوز بهره‌برداری آنان باطل خواهد شد.

کد خبر 511379

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha