مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: دانشجویان کم‌بضاعت در زمان تحصیل از حمایت ویژه این دانشگاه برخوردارند و هیچ دانشجویی به خاطر مشکلات شهریه از تحصیل محروم نمی‌شود.

جلسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عباس سهراب‌زاده صبح چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه پیام نور استان گفت: این مرکز آموزشی هم‌اکنون در ۹ شهرستان این استان مرکز دانشگاهی فعال دارد.

وی افزود: با همه مشکلاتی که در سال‌های اخیر پیش روی فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه قرار گرفته ما همچنان با تمام توان خود به فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود در این استان ادامه می‌دهیم.

سهراب‌زاده کاسته شدن از شمار دانشجویان را یکی از مشکلات این دانشگاه برشمرد و گفت: این موضوع عمدتاً متاثر از افزایش شمار مراکز آموزشی و دانشگاهی در کشور و این استان است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام توجه به نیاز دانشجویان کم‌بضاعت و نیازمند را از سیاست‌های این دانشگاه برشمرد و گفت: نگاه ما این است که تا جایی که بتوانیم به این افراد کمک کنیم. هیچ دانشجوی نیازمندی به خاطر شهریه و مشکلات مالی از تحصیل محروم نمی‌شود.

وی ادامه داد: این دانشگاه همواره با کمیته امداد در زمینه‌های علمی و فرهنگی در تعامل بوده و ما همچنان آمادگی داریم که به این همکاری و تعاملات ادامه دهیم.

کد خبر 511271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha