مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان بیان کرد: ۱۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان داریم که هم‌زمان با شب‌های قدر ۱۱ نفر از آنان آزاد می‌شوند.

زندانی

به  گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیدحجت‌الله موسوی‌قوام اظهار کرد: برای آزادی کل زندانیان جرائم غیرعمد بیش از ۱۰ میلیارد تومان نیاز داریم.   

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: ۲ میلیارد تومان بدهی این زندانیان و ۷۰ درصد آن تخفیف شکات بوده است.  ۷۰ میلیون تومان کمک ستاد دیه کشور، ۱۱۰ میلیون تومان کمک خیرین و ۲۶۵ میلیون تومان هم تسهیلات قرض‌الحسنه بوده تا این ۱۱ زندانی آزاد شوند.

موسوی‌قوام بیان کرد: در جلسات صلح و سازش تلاش می‌کنیم تا درصدی از بدهی به شکات تخفیف گرفته شود و بقیه آن از محل کمک‌های خیرین یا پرداخت تسهیلات زندانی آزاد شود. نیازمندی و آبرومندی زندانیان جرائم غیرعمد برای ستاد بسیار اهمیت دارد و تحقیقات دقیقی انجام می‌شود که افراد نیازمند این کمک باشند.

وی افزود: امسال به‌دلیل شیوع کرونا و ممنوع بودن برگزاری تجمعات، جشن‌های گلریزان در استان با جمعیت بسیار محدود و پیگیری از طریق فضای مجازی و ارتباط تلفنی یا دیدار چهره به چهره با خیرین انجام شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: کد دستوری *۷۸۰*۷۷۷۷# برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد استان در نظر گرفته شده و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ بانک ملی و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۳۲۴۱۱ بانک تجارت به نام ستاد دیه استان در نظر گرفته شده که مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

وی ادامه داد: آدرس ستاد دیه استان کرمان بلوار جهاد نبش کوچه ۲۱ است که خیرین با مراجعه حضوری می‌توانند کمک‌های خود را به این ستاد بدهند.

کد خبر 511249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha