چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی در قالب بازسازی واحدهای سیل‌زده و طرح ویژه مسکن در استان احداث شده است.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود رضایی چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت در حاشیه بازدید از واحدهای احداثی طرح مسکن محرومان در شهرستان کوهدشت افزود: براساس تفاهم‌نامه سه جانبه بین بنیادمسکن استان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری لرستان ۲هزار واحدمسکن محرومین نیز در دست احداث است.

وی بیان کرد: ۹۰ درصد واحدهای مسکن محرومان استان لرستان عقد قرارداد و عملیات اجرایی یک هزار و ۴۰۰ واحد آغاز شده که به ‌ازای هر فقره  تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، ۲۵ میلیون تومان بلاعوض به ساخت این واحدها تعلق می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: برای مسکن ویژه محرومان و افراد نیازمند استان مبلغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تفاهم نامه برای مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) و همچنین شناسایی افراد توسط حساب ۱۰۰ منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان تصریح کرد: تاکنون یکهزار و ۴۰۰ نفر از خدمات و صدقه جاریه حساب ۱۰۰ استفاده کرده و با تخصیص تسهیلات تکمیلی، واحدهای آنها تحویل شد و علاوه بر این یکهزار و ۷۰۰ واحد فرسوده در مناطق محروم و روستایی استان شناسایی شده و بهسازی می‌شود.

عملیات مقاوم‌سازی ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن روستایی استان در حال انجام است که با تحقق این مهم درصد مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان از ۶۷ به ۸۰ درصد می‌رسد.

کد خبر 511166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha