مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
۰ نفر

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ثبت‌نام الکترونیکی از متقاضیان حقیقی و حقوقی تأسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) آغاز شده است و به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت.

مراکز مثبت زندگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد محمدی قیداری افزود: سازمان بهزیستی به‌عنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقای سلامت اجتماعی، منشأ خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه‌های مختلف جامعه است.

وی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب و باگذشت بیش از ۴۰ سال از تشکیل سازمان بهزیستی کشور و گسترش مأموریت‌ها، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه از این سازمان، بهره‌مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی در قالب مراکز و  مؤسسات غیردولتی، به‌منظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی امری اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: در چنین شرایطی، طراحی و اجرای راهکاری که امکان ارائه مجموعه‌ای از خدمات را فراهم کند و موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه شود، بیش‌ازپیش ضروری به نظر می‌رسد.

به گفته این مسئول مراکز غیردولتی خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) براساس بند چهار ماده۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، بعد از اخذ موافقت اصولی و پروانه فعالیت مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی را در بستر دولت الکترونیک به مخاطبین و جامعه هدف ارائه خواهند کرد که این امر هم گام مهمی در تسریع خدمات، کاهش ترددهای غیرضروری، افزایش سلامت اداری و شفاف‌سازی خواهد بود و ساکنان هر محله و منطقه به‌آسانی به خدمات بهزیستی آن‌هم مجموعه‌ای از خدمات دسترسی خواهند داشت.

 وی خاطرنشان کرد: متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند از ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۹۹ (به مدت ۱۵ روز) با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی http://centers.behzisti.net/register درخواست خود را برای صدور مجوز تأسیس این مراکز ثبت کنند.

کد خبر 511159

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha