شروع اجرای پروژه‌های عمرانی در محله‌های شمال غربی پایتخت منجر به رفع مشکلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای می‌شود.

پیاده

«محمدرضا کرمی» معاون فنی و عمران شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: «اولویت ما در سال ۱۳۹۹ ساماندهی پیاده‌رو همه نواحی است. ساماندهی، مناسب‌سازی و توسعه پیاده‌راه‌ها با هدف ایجاد فضایی برای پیاده‌روی عمومی و تعریف مسیر برای دوچرخه‌سواری است.»

وی از ساخت پل شقایق در سال جدید گفت و افزود: «ساخت پل شقایق برای ایجاد دسترسی برای اهالی و سهولت در تردد مسافران است. سعی شده پل شقایق با عبور از ضلع شمال پارک حشرات، ژوراسیک و پارک پرواز به بلوار شقایق منتهی شود.»

وی افزود: «امسال شورای‌شهر بخش اول بودجه را تخصیص داده است. اکنون در حال تنظیم اسناد برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار هستیم. با انتخاب پیمانکار از خرداد ماه کار این پروژه آغاز می‌شود و تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.»

معاون فنی و عمران شهردار منطقه۲ اضافه کرد: «طرح دیگر ایجاد راستگرد از بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خیابان فرحزادی است. با ایجاد این رمپ، دیگر نیاز نیست رانندگان از بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خیابان فرحزادی شمال و میدان کتاب بروند و مشکل ترافیک این محدوده برطرف خواهد شد. اعتبارات لازم برای شروع کار به معاونت فنی و عمران شهرداری تهران داده شده است و اکنون در حال پیگیری و انتخاب پیمانکار برای شروع پروژه هستیم که با انتخاب پیمانکار تا پایان سال پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.»
 

کد خبر 511126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha