چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران موافقت خود را با میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های کشتی جهان اعلام کرد.  

سالن کشتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کیومرث پورایراندوست، چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: میزبانی ارومیه از مسابقات جام باشگاه‌های کشتی جهان پیش از این، مورد موافقت و حمایت استاندار آذربایجان‌غربی قرار گرفته و به عنوان یک مطالبه از فدراسیون کشتی درخواست شده بود.  

وی گفت: نامه موافقت علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی روز گذشته وصول شد تا ارومیه بار دیگر شاهد یک رویداد ورزشی بین‌المللی باشد.  

پورایراندوست ادامه داد: این مسابقات بعد از لیگ ملت‌های والیبال جهان، یکی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی است که ارومیه میزبانی آن را بر عهده خواهد داشت.  

مسابقات جام باشگاه‌های کشتی جهان طی آبان ماه ۹۹ در ارومیه برگزار خواهد شد و ظرفیت‌های این شهرستان به زودی برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها آماده‌سازی می‌شود.  

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال طی سال میلادی ۲۰۱۹ که به میزبانی ارومیه برگزار شد، نقش موثری در پویایی اقتصادی شهرستان داشت تا جایی که اصناف ارومیه تا پاسی از شب پذیرای مشتریان دور و نزدیک بودند.  

کد خبر 511111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha