طبق اعلام فدراسیون فوتبال کامرون، تیم پامیندا که با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی قرار داشت ۶ هفته قبل از پایان لیگ به عنوان قهرمان شناخته شد تا نخستین قهرمانی خود را در جشن بگیرد

کامرون

به گزارش همشهری آنلاین فدراسیون فوتبال کامرون در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ این کشور در تصمیمی بحث برانگیز صدرنشین لیگ این کشور را تنها با یک امتیاز اختلاف قهرمان اعلام کرد. 

الریاضیه در این خصوص نوشته ، فدراسیون فوتبال کامرون تصمیم گرفت که ادامه لیگ این کشور را که به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده بود برگزار نکند و به صورت رسمی از لغو لیگ خبر دهد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال کامرون، تیم پامیندا که با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی قرار داشت ۶ هفته قبل از پایان لیگ به عنوان قهرمان شناخته شد تا نخستین قهرمانی خود را در جشن بگیرد. البته گفتنی است تیم دوم یک بازی بیشتر انجام داده بود اما تیم سوم این لیگ هم تنها دو امتیاز اختلاف با  صدرنشین داشت.

فدراسیون فوتبال کامرون هم‌چنین اعلام کرد که هیچ تیمی در فصل جاری به لیگ پایین‌تر سقوط نخواهد کرد و از طرف دیگر دو تیم از لیگ دسته دو به دسته اول صعود خواهند کرد تا فصل بعد لیگ این کشور با حضور دو تیم بیشتر برگزار شود.

کد خبر 511090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha