چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
۰ نفر

دیاباته پیش از این تهدید کرده بود اگر تا مهلت تعیین شده مطالباتش پرداخت نشود با استقلال فسخ خواهد کرد.

گل

به گزارش همشهری آنلاین اگر چه روزهای اخیر استقلال ۳ مرحله واریزی به حساب شیخ دیاباته مهاجم خود داشته است اما مجموع بدهی های استقلال به این بازیکن بسیار بیشتر از مبلغ پرداختی به اوطی روزهای اخیر است.

شیخ که با استقلال قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری دارد ماهانه ۴۵ هزار دلار باید از آبی ها دریافت کند. این در شرایطی است که او پیش از پرداختی های اخیر استقلال ۲۲۵ هزار دلار از این باشگاه طلب داشته است.

دیاباته پیش از این تهدید کرده بود اگر تا مهلت تعیین شده مطالباتش پرداخت نشود با استقلال فسخ خواهد کرد. حالا روزنامه گل مدعی شده این بازیکن با توجه به اینکه حدودا ۲۰۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد به دنبال این است که در شرایطی که این رقم تا روز جمعه پرداخت نشود با این باشگاه فسخ کند.

رقم سنگینی که به نظر نمیرسد با توجه به شرایط مالی باشگاه، سعادتمند توانایی تامین آن را داشته باشد. گفته میشود سعادتمند مبلغ واریزی اخیر به حساب بازیکنان و  کادر فنی را هم به صورت قرض تامین کرده بود.حالا باید دید استقلال می تواند ظرف ۴۸ ساعت آینده طلب حدود ۳ونیم میلیارد تومانی شیخ را پرداخت کند یا اینبازیکن تهدید به فسخ خود را عملی میکند.

کد خبر 511085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha