قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۹ به ۷ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید. نرخ دلار هم در بازار آزاد با افزایش ۴۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال ۱۷ هزار تومان شد و ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

طلا و ارز

به گزارش همشهری آنلاین، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز با افزایش ۲۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به نرخ ۷ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، داد و ستد شد.

فعالان بازار علت افزایش قیمت سکه طرح جدید را طی روزهای گذشته افزایش تقاضا برای خرید سکه جهت سرمایه گذاری دانسته و معتقدند که عرضه سکه کمتر از تقاضاست به همین دلیل قیمت سکه طرح جدید با حباب همراه است.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم،  ۷ میلیون و ۶۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه، ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز یک میلیون ۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

نرخ‌های اعلامی بر اساس آخرین قیمت بازار در زمان تهیه خبر بوده و نرخ‌ها در طی روز با نوسان همراه است.

هر اونس طلای جهانی نیز با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۷۰۵ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۹۳ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین دلار در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان و یورو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان خرید و فروش شد.

کد خبر 510939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 11
    زیاد نگران نباشید همشهری عزیز دولت نور چشمی شما داره با حذف چهار صفر بقول شخص روحانی پول را وجیه تر و زیباتر می‌کنه .نکنه بازم تقصیر احمدی نژاد هستش و ما نمی دونیم .
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    مسئول محترم بانک مرکزی افاضه فرمودند نگران نباشید همه چیز امن و امان است ... اما از هشدارهای همیشگی شان که زینت کلامشان است غافل نشدند
  • شمیم2 IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    2 0
    توی این کشور هیچ اراده ای برای مهار تورم ومبارزه با افرادی که جامعه را ملتهب می کنند وجود نداره. اتفاقی می افته مثلا" دلار گران میشه همه از دولت گرفته تا قوه قضائیه و نیروی انتظامی پای کار میان وسعی می کنند تا با بازداشت چندنفر دخیل در التهاب موجود آرامش را به بازار برگردانند ولی چون قوانین سختگیرانه ای بر علیه اینگونه افراد نداریم بعد از پایان گرفتن التهاب موجو د،مدتی بعد دوباره روز از نوع و... ماکه عمرمان در بحبوحه ی جنگ وگرانی وتورم و....... رفت حداقل کمی هم فارق از باندبازی وسیاسی کاری به فکر جوانان باشید.