مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
۰ نفر

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در حال حاضر هیچ سامانه بارشی در آسمان همدان فعالیت نمی‌کند و تا جمعه ۲ خرداد وضعیت جوی هوای بیشتر نقاط این استان پایدار پیش‌بینی می‌شود.

آب و هوا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسن باقری شکیب سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری و در ساعت‌های بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: از دیروز دمای کمینه هوای بیشتر نقاط استان بین ۶ تا ۹ درجه سانتی‌گراد کاهش‌یافته است تا فردا خنکی هوا در این استان ماندگار است و از روز چهارشنبه رفته‌رفته دمای هوا افزایش می‌یابد.

باقری شکیب عنوان کرد: برای روز پنجشنبه در ساعت‌های بعدازظهر میزان حجم ابر در بیشتر نقاط این استان افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و گل‌تپه با سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر، کمترین دمای استان را داشته‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اظهار کرد: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب‌وهوای استان همدان درنتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی‌وبلندی‌های زیاد به‌شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پربرف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

کد خبر 510850

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha