سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۰ نفر

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ۳۰ فروردین سال جاری تاکنون ۹۳۴ فقره پرونده تخلف صنفی در استان ثبت و تشکیل‌شده است.

تعزیرات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا پیروی منش سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت در همین زمینه اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده‌های ثبت‌شده بیش از شش میلیارد ریال است و برای رسیدگی به سازمان تعزیرات ارسال‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت مذکور ۱۷ هزار مورد بازرسی توسط یک‌صد تیم بازرس و ناظر از واحدهای صنفی استان هرمزگان انجام‌شده است.

پیروی منش با تأکید بر برخورد با واحدهای متخلف، تصریح کرد: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا ازجمله مواردی است که همه صنف‌ها باید آن را رعایت کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی عرضه‌کننده کالاها مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

پیروی منش با تأکید بر رعایت الزام‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی و برخورد جدی با متخلفان، افزود: از مردم نیز خواستاریم با توجه به شیوع ویروس کرونا تا حد امکان برای تهیه اقلام موردنیاز خود از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معرفی‌شده و مورد اعتماد اقدام کنند تا شاهد شلوغی و رفت‌وآمد بسیار در خیابان‌ها و مراکز خرید نباشیم.

کد خبر 510838

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha