نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به پایین آمدن قیمت جهانی نفت نرخ قیر نیز کاهش‌یافته که این فرصت خوبی برای شهرداری این شهر تا از آن برای آسفالت کوچه‌های خاکی استفاده کند.

قیر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، کیوان‌ هاشم زاده سه‎شنبه ۲۳ اردیبهشت در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: همواره برای انجام پروژه آسفالت کوچه‎های خاکی قیر یکی از ملزومات اصلی است که اکنون قیمت آن به یک‌سوم قبل از آن کاهش‌یافته است.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر  بیان کرد: دراین‌ارتباط شهرداری می‌تواند تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید قیر استفاده کند تا پروژه آسفالت کوچه‎های خاکی بوشهر که چند ماه است متوقف‌شده با سرعت و جدیت بیشتری از سر گرفته شود.

هاشم زاده ادامه داد: برای خرید قیر ارزان‌قیمت حتی می‎توان به‌صورت موقت از محل اعتبارات حذف پارکینگ شهرداری نیز خریدهایی را از این محل انجام داد.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر بدون اشاره به آمار کوچه‎های خاکی شهر بوشهر یادآور شد: مجموع اعتباری که شورای شهر بوشهر برای آسفالت کوچه‎ها در سال ۹۹ مصوب کرده ۲۰۰ میلیارد ریال است که با این مبلغ می‌توان عمده کوچه‏‌های خاکی بوشهر را آسفالت کرد.

وعده بسته شدن پرونده‎ کوچه‏‎های خاکی بوشهر در سال‌های مکرر توسط شورای شهر مطرح‌شده ولی هرسال این موضوع به سال آینده موکول می‌شود.

باوجوداینکه روکش آسفالت برخی از خیابان‎های اصلی شهر بوشهر در سال گذشته ‌ترمیم شد ولی هنوز شهروندان از وجود چاله در خیایان‎های اصلی این شهر در عذاب هستند.

کد خبر 510833

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha