پرسپولیس در نهایت دیروز قرارداد اسپانسری خود را منعقد کرد. اسپانسری که اختیاراتی فراوانی دارد و طبیعی است که با توجه به این موضوع باید بتواند پرسپولیس را از لحاظ مالی در سه سال آینده تامین کند.

رسول پناه

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز در نهایت بعد از چند ماه از قرارداد ابتدایی پرسپولیس با شرکت آتیه پرداز با الحاقیه ای که به قرارداد قبلی اضافه شد این باشگاه اسپانسر سه سال آینده خود را شناخت. 

اسپانسری که اختیاراتی فراوانی دارد و طبیعی است که با توجه به این موضوع باید بتواند پرسپولیس را از لحاظ مالی در سه سال  آینده تامین کند.

در همین خصوص رسول پناه رییس هیات مدیره پرسپولیس و سرپرست فعلی این باشگاه در گفت و گو با رادیو تهران گفت با قراردادی محکم از کارگزار تعهد گرفتیم و حداقل ۱۱۰ میلیارد تومان دریافت خواهیم کرد.

رسول پناه در خصوص بدهی های بالای پرسپولیس هم  عنوان کرد قول می‌دهم تا پایان قراردادمان با کارگزار تمام بدهی‌ها را صفر کنیم. از زمانی که امور را به دست گرفتیم توانستیم ۱۰ پرونده را مدیریت کنیم.
سرپرست پرسپولیس در اظهار نظری جالب توجه نسبت به اینکه برخی معتقدند این قرارداد به نفع کارگزار یک طرفه بسته شده گفت «تضمین و تعهداتی از کارگزار گرفتیم که از همه لحاظ به نفع باشگاه پرسپولیس باشد.»

رسول پناه در خصوص اختلاف بین اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم گفت «به جرأت می‌توانم بگویم هیچ اختلافی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.»

این در حالی است که در روزهای اخیر  حواشی زیادی در جلسات هیات مدیره پرسپولیس اتفاق افتاده و حتی منجر به ترک جلسه از سوی هاشمی دیگر عضو هیات مدیره پرسپولیس هم شده است.

کد خبر 510784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha