سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
۰ نفر

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان گفت: یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه آب و یک هزار و ۷۰۰ متر شبکه فاضلاب در راستای اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی سنندج اصلاح می‌شود.

عمليات عمراني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ادریس شریفی اظهارکرد: اصلاح ۳۰۰ فقره انشعاب آب و ۳۰۰ فقره انشعاب فاضلاب، نصب پنج عدد شیر هیدرانت و ۵۰ متر سنداژ (حفاری) برای مرئی شدن تأسیسات زیرساخت از دیگر اقداماتی است که بزودی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پیاده راهسازی خیابان فردوسی سنندج، شرکت آبفا کردستان نیز به زودی فعالیت‌های عمرانی خود در حوزه آب و فاضلاب را در این مسیر آغاز خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان یادآور شد: حین انجام کار اصلاح شبکه، مشکلی برای مغازه‌داران این خیابان از لحاظ تامین آب ایجاد نخواهد شد و کسانی نیز که تاکنون انشعاب نداشته‌اند،   از این فرصت استفاده و به خرید انشعاب اقدام کنند.

شریفی با اشاره به اینکه طول و عرض خیابان فردوسی به ترتیب ۵۹۰ و ۲۰ متر است، بیان کرد: ابتدا در کنار استفاده از شبکه قدیمی آب و فاضلاب، به ایجاد شبکه جدید اقدام می‌شود، سپس شبکه اصلاح شده جایگزین خواهد شد.

شامگاه یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۹، خیابان فردوسی سنندج حد فاصل میدان آزادی تا میدان انقلاب برای اجرای طرح پیاده‌راه مسدود شد و هم اکنون نیروهای شهرداری مشغول انجام عملیات عمرانی و برداشت آسفالت سطح این خیابان در هسته مرکزی شهر هستند.

کد خبر 510673

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha