مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان گفت: برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت قطع می‌شود.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سیدمحمد موسوی‌زاده اظهار کرد: تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع علت قطع برق در مناطقی از سمنان و شاهرود است.

وی به دیگر علت قطعی برق اشاره کرد و افزود: افزایش قابلیت اطمینان شبکه یکی از علل قطعی برق مشترکان مناطق شهرستان‌های سمنان و شاهرود است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ضمن عذرخواهی از عموم مردم سمنان و شاهرود بیان کرد: مشترکان مناطقی که دچار قطعی برق می‌شوند تمهیدات و پیش‌بینی لازم را در این زمینه انجام دهند.

موسوی زاده به زمان دقیق قطعی برق در سمنان در برخی مناطق سمنان اشاره کرد و افزود: برق مشترکان در خیابان‌های اول تا دهم بلوار رسالت این شهرستان از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ امروز قطع شده است.

وی با اشاره به قطعی برق در برخی مناطق شهرستان شاهرود نیز گفت: برق مشترکان خیابان فروغی شهرستان شاهرود نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ امروز نیز قطع بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان کرد: شرکت توزیع برق استان سمنان سعی دارد به‌سرعت نسبت به رفع مشکلات فنی این بخش اقدام کند.

کد خبر 510477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha