مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
۰ نفر

فرماندار سپیدان گفت: این شهرستان در تولید ماهی رتبه نخست را در بین ۳۶ شهرستان استان به خود اختصاص داده است، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جهش تولید مشکلات این بخش اقتصادی را برطرف می‌کنیم.

صید ماهی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جمال جوادی جهرمی در جلسه شورای هماهنگی کشاورزی شهرستان سمیدان استان فارس که به‌منظور بررسی مشکلات مجتمع پرورش ماهی ‌در روستای رودشیر برگزار شد، افزود: سالانه بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن ماهی سردآبی در شهرستان سپیدان تولید می‌شود که قصد داریم با برنامه‌ریزی، ظرفیت تولید ماهی در سپیدان را به بیش از چهار هزار تن در سال برسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ جایگاه پرورش ماهی سردابی در شهرستان سپیدان فعال است که این تعداد با تولید سالانه بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن ماهی قزل‌آلا ۴۵ درصد نیاز استان را تأمین می‌کنند.

فرماندار سپیدان همچنین اضافه کرد: با احداث مجتمع پرورش ماهی رودشیر ظرفیت تولید شهرستان را به بیش از چهار هزار تن افزایش خواهد داد، تلاش برای رفع موانع این مجتمع باهدف تحقق جهش تولید امری ضروری است که این امر توجه ویژه دستگاه‌های مربوط را می‌طلبد.

در این جلسه مسائل و مشکلات پروژه احداث مجتمع پرورش ماهی روستای رودشیر ‌و طرح پمپاژ اراضی شیبدار این منطقه بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

سپیدان به مرکزیت اردکان از شهرستان‌های شمال غربی فارس است.

کد خبر 510425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha