مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: سامانه برخط صدور، تمدید و انتقال پروانه دفاتر پیشخوان و آی سی تی روستایی در این استان ایجاد شد.

ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، دوشنبه ۲۲ اردیبهشت اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، «لادن مهدوی» افزود: در راستای کاهش مراجعه حضوری و سرعت در صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی، امکان ارایه این سرویس به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است.

وی بیان کرد: بر این اساس متقاضیان دریافت، تمدید و یا انتقال پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی استان مرکزی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس sso.cra.ir و انتخاب بخش خدمات الکترونیک وارد سامانه صدور پروانه سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات شده و پس از ثبت‌نام در سامانه نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز بر اساس آیین‌نامه دفاتر پیشخوان اقدام کنند.  

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی ادامه داد: به منظور آشنایی متقاضیان با اصول حاکم بر دفاتر پیشخوان دولت، آیین‌نامه مربوطه در سایت اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی با آدرس markazi.ict.gov.ir بارگذاری شده است.  

مهدوی عنوان کرد: درخواست‌های ثبت شده از سوی متقاضیان برای ایجاد دفاتر جدید در سطح استان، اخذ استعلامات مورد نیاز و بازدید از محل پیشنهادی برای ایجاد دفتر در دستور کار است و نتایج بر اساس دستورالعمل‌های خاص برای صدور پروانه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال می‌شود.

وی گفت: ۱۳ درخواست در سامانه برخط صدور، تمدید و انتقال استان مرکزی ثبت شده است که از این تعداد سه مورد به نتیجه رسیده و امور مرتبط با بقیه درخواست‌ها در دست اجراست.

۱۰۸ دفتر پیشخوان شهری و ۲۲ دفتر روستایی در استان مرکزی فعال است.

کد خبر 510420

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha