مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

مسئول واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: تاریخ انقضا، تنها برگ خرید تضمین سلامت مواد غذایی نیست.

مواد غذایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، تورج سامی در بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی اظهار کرد: شهروندان هنگام خرید مواد غذایی به شرایط نگهداری و تاریخ تولید و انقضای آن توجه داشته باشند.

مسئول واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، استان بوشهر افزود: تمام مواد خوراکی علاوه بر دوره زمانی مصرف نیاز به نگهداری در شرایط بهداشتی خاصی دارند، ممکن است عدم رعایت این شرایط باعث فاسدشدن ماده غذایی قبل از پایان تاریخ انقضاء شود.

سامی تأکید کرد: مردم هنگام مراجعه به مراکز عرضه مواد غذایی و فروشگاه‌ها نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توجه لازم را داشته و به‌محض ورود به منزل نسبت به گندزدایی اقلام خریداری‌شده قبل قرار دادن در محل‌های موردنظر، اقدام کنند.

این کارشناس تصریح کرد: بازرسان سلامت محیط و کار در تمام گشت‌های مشترک به‌صورت کامل و با دقت بالا تاریخ و شرایط نگهداری مواد غذایی و خوراکی را بررسی و در صورت بروز هرگونه تخلف نسبت به جمع‌آوری، معدوم‌سازی و سیر مراحل قانونی اقدام می‌کنند.

مسئول واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان عسلویه خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق سامانه رایگان ۱۹۰ وزارت بهداشت یا شماره ۳۷۲۶۶۹۷۴ واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گزارش کنند.

کد خبر 510364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha