رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس از اجرای طرح بخشودگی کارمزد تاخیر تادیه چک‌های برگشتی سرمایه گذاران ارس در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.  

منطقه آزاد ارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در استان آذربایجان شرقی، محسن نریمان، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن عیدسعید فطر، سالروز آزادسازی خرمشهر و در راستای تحقق شعار جهش تولید، اعمال سیاست‌های حمایتی و تشویقی سازمان و مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، در دویست و چهلمین جلسه هیات مدیره ارس مصوب شد که جرایم دیرکرد چک‌های برگشتی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مشمول بخشودگی شود.  

وی افزود: این بخشودگی شامل سرمایه گذاران و فعالانی می‌شود که اصل بدهی خود را از جمله بدهی بابت مجوز فعالیت اقتصادی، زمین، اخذ پروانه ساخت و... در بازه زمانی مصوب به‌طور نقد پرداخت کنند؛ هزینه تمدید دوره ساخت و تمدید قرارداد مشمول این بخشودگی نمی‌شود.  

نریمان در ادامه تاکید کرد: چنانچه تاریخ سررسید چک واخواسته شده مربوط به ابتدای سال‌های ۹۶، ۹۷و ۹۸ به بعد باشد در صورت اقدام به واریز نقدی به ترتیب مشمول ۳۰، ۶۰ و ۸۰ درصد بخشودگی جریمه تاخیر در زمان واریز نقدی می‌شوند.  

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: اشخاصی که در گذشته اصل و جریمه دیرکرد را به سازمان منطقه آزاد ارس پرداخت و تسویه کرده‌اند مشمول این طرح نمی‌شوند. زمان اجرای این طرح از سوم خرداد ماه تا ۱۸ خردادماه سال‌ ۹۹ است.  

کد خبر 510306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha