یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
۰ نفر

برخی از رسانه‌ها امروز از جانب علیپور اعلام کرده بودند که پرسپولیس روی او حساب باز نکند و او قصد جدایی از این تیم را دارد.

علیپور

به گزارش همشهری آنلاین، علی علیپور مهاجم پرسپولیس قراردادش با این تیم در پایان فصل به اتمام می رسد. از همین روز برخی از  رسانه ها امروز از جانب او اعلام کرده بودند که پرسپولیس روی او حساب باز نکند و اوقصد جدایی از این تیم را دارد.

مهاجم سرخها که در چند فصل اخیر آمار مناسبی در خط حمله این تیم داشته اگر چه یکی دو فصلی می شود که مترصد یک فرصت برای حضور در فوتبال اروپاست و اخیرا هم رسانه های پرتغالی مدعی شده بودند او جایگزین طارمی خواهد شد اما تجربه چند فصل اخیر او باعث شده تا او فعلا به این پیشنهادات دل نبندد.

علیپور در واکنش به مصاحبه خیالی و اظهار نظری که از او در خصوص جدایی از پرسپولیس امروز منتشر شده واکنش تندی نشان داده و اعلام کرده که هرگز در خصوص جدایی از پرسپولیس با مسئولان این باشگاه صحبتی نکرده است.

مهاجم پرسپولیس در واقع در انتظار پایان فصل است. در شرایطی که او پیشنهاد مناسبی از فوتبال اروپا داشته باشد احتمال جدایی او از این تیم زیاد است اما در غیر این صورت باید شاهد ششمین فصل حضور او در پرسپولیس باشیم.

کد خبر 510240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha