رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت جوی استان طی روزهای آینده گفت: دوشنبه شب و سه‌شنبه ۲۲ز و ۲۳ اردیبهشت در شمال و غرب خراسان رضوی در شهرهایی مانند قوچان، درگز، جغتای و سبزوار احتمال وقوع سیلاب وجود دارد.

سیلاب

به گزارش همشهری به نقل از فارس، یحیی قائنی‌پور در خصوص وضعیت آب و هوای خراسان رضوی در روزهای آینده، اظهار کرد: بارندگی‌ها از فردا بعد از ظهر بیشتر خواهد شد و امروز تنها در مناطق کوهستانی احتمال رگبارهای پراکنده وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بارش‌ها از شمال استان آغاز می‌شود و روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت به تدریج افزایش بارش‌ها را خواهیم داشت.

وی در خصوص احتمال وقوع سیلاب، افزود: دوشنبه شب و سه شنبه در شمال و غرب استان در شهرهایی مانند قوچان، درگز، جغتای و سبزوار احتمال وقوع سیلاب وجود دارد.

قائنی پور، ابراز کرد: شهروندان از توقف درحاشیه رودخانه‌ها صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال رعد و برق و تگرگ، به صورت جدی خودداری کنند.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در مناطق ییلاقی مشهد، ابراز کرد: فردا بعد از ظهر افزایش وزش باد و ابر را خواهیم داشت که رگبارهای پراکنده را به همراه دارند ضمن این‌که احتمال تگرگ در روز سه شنبه برای مشهد نیز وجود دارد.

وی درخصوص سردترین و گرم‌ترین نقاط استان گفت: قوچان با کمینه دما ۹ درجه سردترین و مه ولات با ۳۲ درجه گرم‌ترین نقطه بوده است، ضمن این‌که روز سه شنبه در گرم‌ترین نقاط استان نیز کاهش محسوس دما هوا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 510167

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha