یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: مرکز جامع سرطان استان در محوطه مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه با اعتبار اولیه ۱۴ میلیارد تومان از محل منابع ملی در دست ساخت است.

ساخت بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمودرضا مرادی در جریان بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی افزود: این مرکز با ظرفیت ۱۲۰ تخت و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و مرکز نورو اینتر ونشن واستروک سنتر(مرکز پیشرفته درمان سکته حاد مغزی) با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی اکنون در دست ساخت است.

او گفت: این مرکز بیمارستانی مجهز برای اقدامات تشخیصی و درمانی سرطان در استان کرمانشاه است و کلیه امکانات و تجهیزات پیشرفته این مرکز نیز خریداری شده است.

وی اظهار کرد: مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور هم اکنون دارای ۸۴۰ تخت فعال است.  

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه بیان کرد: طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) نیز با پیشرفت ۶۷ درصد از دیگر پروژه های در حال ساخت این مرکز است.  

مرادی اضافه کرد: بیمارستان سوختگی گلستان باظرفیت ۵۰ تخت که اکنون به عنوان مرکز پدیرش بیماران‌ مبتلا به کرونا فعال است و همچنین مرکز درمان بیماری‌های ریوی نسیم باظرفیت ۱۰ تخت و کلینیک جامع بوستان از دیگر مراکز اقماری مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) است.

به گفته او، همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش‌های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه روزی در راستای ارایه خدمات به مردم تلاش می‌کنند.

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم‌پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و دو بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

کد خبر 509993

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha