مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۱۴۱ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در حین انتقال با یک دستگاه تریلر از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

کشف تریاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار رحیم جهانبخش یکشنبه ۲۱ اردیبهشت افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با اقدام اطلاعاتی، از جابجایی مواد مخدر توسط یکی از عناصر اصلی سوداگران مرگ از استان‌های جنوبی به غرب کشور مطلع شده و موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی اظهار کرد: این کار با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل انجام شد، بلافاصله پس از اطلاع از موضوع، اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به مسیرهای ارتباطی این استان اعزام و طی پایش خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سنگین تریلر در مسیر زنجان - قزوین را مورد شناسایی قرار داده و آن را متوقف کردند.

سردار جهانبخش افزود: این تریلر که حامل بار کود شیمیایی بود پس از هماهنگی با مقامات قضایی زنجان به مقر انتظامی منتقل و در بازرسی از آن ۲۵ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۱۴۱ کیلو و ۷۰۰ گرم به دست آمد.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر به‌عنوان متهم دستگیر شد، نامبرده پس از تشکیل و تکمیل پروند به مرجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

کد خبر 509958

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha