مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی البرز گفت: امکان واگذاری ۷۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان مسکن ملی البرز در شش‌ماهه اول سال جاری وجود دارد.

طرح اقدام ملی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صفایی‌فر بیان کرد: امکان واگذاری ۷۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان مسکن ملی البرز در شش‌ماهه اول سال جاری وجود دارد. گفت: با توجه به اینکه استان البرز اراضی محدودی برای اجرای طرح‌های مسکن ملی دارد تعداد ۱۰۰۰۰ واحد مسکن توسط این اداره کل و مابقی واحدها با مشارکت بخش خصوصی تأمین می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی البرز گفت: این اداره کل با انبوه‌سازان مسکن تعداد ۱۰۰۰۰ واحد را مورد شناسایی و ارزیابی‌های کارشناسانه قرار داده‌اند.

صفایی فر گفت: این واحدها به دلایلی از قبیل عدم تأمین مالی کافی انبوه‌سازان برای تکمیل واحدها، نداشتن تسهیلات خرید مسکن، عدم امکان تأمین انشعابات از سوی انبوه‌سازان و... تاکنون به اتمام و به مرحله واگذاری نرسیده است.

او افزود: اداره کل راه و شهرسازی البرز با ارائه تسهیلاتی این امکان را فراهم می‌کند تا این واحدها هرچه سریع‌تر تکمیل و به متقاضیان ثبت‌نام‌شده در طرح اقدام ملی واگذار شود.

کد خبر 509917

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha