یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه از شناسایی واکسیناتورهای غیربومی و غیرمجاز از یکی از استان‌های همجوار در این شهرستان خبر داد.

واکسن دام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اداره دامپزشکی استان کرمانشاه از فعالیت غیرمجاز واکسیناتورهای غیربومی در سطح شهر و برخورد جدی با آنان خبر داد.

ایرج کاکایی گفت: روز گذشته(۲۰ اردیبهشت) دربازدید کارشناسان از یک مرغداری متوجه فعالیت غیرقانونی و غیرموجه ۶ واکسیناتور از یکی از استان همجوار و بدون گواهی اشتغال معتبر در این مرغداری شدند که خود را از طرف یک مرکز درمانی واقع در کرمانشاه معرفی می‌کنند.

او با تأکید بر اینکه بازرسان این اداره از شاغلان مراکز خصوصی شهرستان کرمانشاه آگاهی دارند و واکسیناتورها را می‌شناسند، افزود: برای اطمینان از مرکز ذکر شده استعلام به عمل آمد.

کاکایی ادامه داد: در نهایت مشخص می‌شود که این واکسیناتورها که از یکی از استان‌های همجوار هستند اطلاعات غلطی را می‌دهند و معلوم می‌شود که دارای مجوز فعالیت حتی در استان کرمانشاه نیستند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: طبق ضوابط دامپزشکی واکسیناتورهای هر شهر مجاز به فعالیت در همان شهر که مجوزش را دادند، هستند.

این مسئول بیان کرد: پرونده تخلفات واکسیناتورهای غیربومی در حال پیگیری و در دست مراجع قضایی است، تا با این فعالیت‌های غیرمجاز و غیرقانونی برخورد قاطع شود.

رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به اجرای گشت‌های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری‌ها، کشتارگاه‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 509891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha