جمعی ۵۹ نفره از منتخبان اصولگرای مجلس یازدهم، چهارشنبه‌ گذشته در نشستی به بررسی مراحل تشکیل فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم پرداختند.

قالیباف حدادعادل

به گزارش همشهری آنلاین، این جمع ۵۹ نفره ماموریت یافته‌اند امور مقدماتی مربوط به تشکیل فراکسیون اکثریت مجلس را انجام دهند.

براساس بیانیه‌ای که شورای موقت مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی منتشر کرده است، نشست به ریاست غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شده و در این نشست چهره‌هایی از منتخبان وابسته به جبهه پایداری و سایر اصولگرایان حضور داشته‌اند.

با این حال، پیش‌تر شمس‌الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت احمدی‌نژاد گفته بود که طیفی از وزیران، معاونان و دیگر چهره‌های وابسته به جریان احمدی‌نژاد که به مجلس یازدهم راه یافته‌اند، فراکسیون سیاسی خودشان را در مجلس خواهند داشت.

شمس‌الدین حسینی در کنار محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس یازدهم تلاش می‌کند.

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور درباره رقابت‌های درون‌گروهی پارلمان برای ریاست مجلس نوشته است: در جریان انتخاب هیأت رئیسه و کمیسیون‌های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، کهنه بهاری‌ها برنده نهایی رقابت تنگاتنگ نواصولگرایان با یکدیگر هستند. جهت‌گیری فراکسیون اعتدالیون در تعیین تکلیف ریاست مجلس کاملا نقش‌آفرین است.

کد خبر 509800

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha