من در سپاهان به هیچ عنوان فرصت بازی نداشتم و حتی در تیم جوانان سپاهان هم ذخیره بودم و یا در اواخر نیمه دوم به بازی گرفته می شد

آزمون

به گزارش همشهری آنلاین صفحه ای اف سی عکسی از سردار آزمون منتشر کرده که  مربوط به زمانی است که مهاجم تیم ملی کشورمان در باشگاه سپاهان حضور داشت. ازمون که در 17 سالگی به عضویت جوانان سپاهان درآمده بود سال بعد از آن به تیم بزرگسالان این باشگاه منتقل شد اما زلاتکو کرانچار سرمربی وقت سپاهان هرگز به او میدان نداد تا او بعد از یک فصل حضور در لیگ روسیه و نمایش درخشانش  از عدم اعتماد به خودش در این باشگاه بگوید. اینها بخشی از گفته های سردار آزمون بعد از جدایی از سپاهان و موفقیت در لیگ روسیه است.مصاحبه ایکه مربوط به سال 92 است.

«من در سپاهان به هیچ عنوان فرصت بازی نداشتم و حتی در تیم جوانان سپاهان هم ذخیره بودم و یا در اواخر نیمه دوم به بازی گرفته می شدم. سپاهان در انتقال من به روبین کازان تقریبا هیچ نقشی نداشت چرا که سران این باشگاه روسی بازی‌های من را در تیم ملی جوانان دیده و پسندیده بودند. من حتی در بازی های دوستانه سپاهان هم فرصت بازی نداشتم اما می بینید که در روبین کازان به من فرصت بازی داده می شود و در لیگ اروپا هم برای تیمم گل زده ام. سپاهان قراردادی 2 ساله با من به امضا رساند که در مجموع حدود 10 میلیون از آنها دریافت کردم و رقمی که آقای تابش گفته اند به هیچ عنوان صحیح نیست.»

حالا 7 سال از این ماجرا گذشته و اگرچه آزمون همچنان در لیگ روسیه است اما از دست دادن بازیکنی با کیفیت سردار  از سوی باشگاهی که به سختی چنین استعدادهایی را آزاد میکند شاید همچنان هم موجب حسرت هواداران سپاهان باشد.

کد خبر 509793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha