فعال اصلاح طلب گفت: شورای اصلاح طلبان در نظر دارند تا عملکردها و ساختار و شیوه کار را مورد بازنگری قرار دهند.

علی‌محمد نمازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران‏ علی محمد نمازی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به موضوع نو اصلاح طلبی مطرح شده از سوی اعضای اصلاح طلب گفت: اولا معتقدم که یک سوء برداشتی از اظهارات کرباسچی صورت گرفت، زیرا انتقاد کرباسچی بیشتر از ریاست شورای عالی اصلاح طلبان و عارف بود و یک اشاره‌ای هم به رئیس دولت اصلاحات شد که این را مطبوعات و جریانات و تشکل‌های سیاسی خیلی بزرگ کرده و خیلی به آن بها داده شد.

او ادامه داد: با این حال به نظرم بیش از ۸۰ درصد از اصلاح طلبان روی ادامه روند فعلی رهبری شورای عالی اصلاح طلبان اتفاق نظر دارند. اما هر تشکلی باید مثل هر دستگاه دیگری دائم به بازنگری خود بپردازد و هر طیفی باید به بازخوردهای عملکرد خود توجه داشته باشد و اگر نارضایتی وجود دارد، باید توجه داشته و علت آن را باز بینی کرد که این نارضایتی‌ها از چیست.

نمازی افزود: به نظر می‌رسد که اکنون شورای اصلاح طلبان در نظر دارد تا عملکردها و ساختار و شیوه کار را مورد بازنگری قرار دهد و این اتفاق در اصل یک حرکتی در جهت تقویت جبهه اصلاح طلبان است که البته همین کار را اصولگرایان هم باید انجام دهند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره احتمال شورایی شدن رهبری شورای عالی اصلاح طلبان نیز گفت: اولا رئیس دولت اصلاحات هرگز ادعا را نداشته که رهبر جریان اصلاحات است و روحیه خود خاتمی به کار شورایی بسیار نزدیک‌تر است و این مکانیزم هم قبلا بوده و احتمال دارد که شورای عالی اصلاح طلبان مجددا بر آن تاکید کنند، اما به نظر می‌آید که قرار است تجدید ساختار به طور جدی تری مورد توجه قرار بگیرد.

فعال اصلاح طلب تاکید کرد: معتقدم که هم ساختار باید مورد تجدید نظر قرار بگیرد و اعضا بازنگری شوند؛ البته من قبلا هم گفتم که باید برویم به سمت حاکمیت عملکرد حزبی در اداره کشور و مخصوصا در عرصه انتخابات؛ زیرا اینگونه فعالیت سیاسی پسندیده نظام جمهوری نیست و ما نباید از این کار دفاع کنیم بلکه باید برویم به سمت داشتن دو الی ۳ حزب قوی در کشور.

کد خبر 509784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha