مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی سال ۹۸ در بخش‌های مختلف کشاورزی استان قزوین از جمله شیلات و گلخانه اجرا شد.

کشاورزی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی قزوین، معاون برنامه‌ریزی و اموراقتصادی این سازمان گفت: بیشتر این طرح‌ها با حمایت مسئولان و با به‌ کارگیری توانمندی‌های کارشناسی و عملیاتی پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی داشته‌اند.

حمیدرضا تبسمی افزود: این طرح‌ها در زیر بخش‌های زراعت، شیلات، دام و طیور و آب و خاک به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اجرا شده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی قزوین در حال هماهنگی با معاونت‌ها و دفاتر وزارت جهاد کشاورزی هستیم تا با تعیین برش استانی هر طرح، همگام با سیاست‌های کلان در برنامه‌های ششم و اسناد بالادستی نسبت به تحقق آنها اقدام کنیم.

 به گفته این مسئول، بخشی از طرح‌های دولتی و خصوصی مرتبط با استان شامل ۱۱ طرح در سامانه نیپا (نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی) که به منظور حصول اطمینان از صحت اهداف، برنامه‌های ستاد راهبردی و مدیریت مربوطه با هدف به روزکردن و پایش طرح‌ها راه‌اندازی و بارگذاری شده و بخشی از پروژه‌های ملی نیز در سطح وزارتی جمع بندی و تدوین شده است.

کد خبر 509751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha