مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان از کاهش قیمت پرتغال، گوجه‌سبز و خیار در بازار همدان خبر داد و اعلام کرد: قیمت میوه و تره‌بار نسبت به سال ۹۸ کاهش پیداکرده است.

میوه و تره بار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رضا البرزی بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم پرتغال در بازار ۸ هزار تا ۹ هزار تومان و گوجه‌سبز از ۸ هزار تا ۱۵ هزار تومان نسبت به کیفیت به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان بیان کرد: کمبودی ازنظر میوه و تره‌بار در بازار همدان وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر میوه‌های نوبرانه وارد بازار شده و فقط زردآلو، هلو و توت سفید وارد بازار نشده است.

البرزی اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم هندوانه در بازار همدان بین ۳ هزار تا ۴ هزار تومان است، قیمت هر کیلوگرم خیار ۲ هزار تا ۴ هزار، سیب‌زمینی ۴ هزار تا ۵ هزار و گوجه‌فرنگی ۲ هزار تا ۳ هزار است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان تصریح کرد: گوجه‌سبز از پنجشنبه و جمعه هفته دوم اردیبهشت با کاهش قیمت روبرو شده و در حال حاضر در بازار همدان از ۸ هزار تا ۱۵ هزار تومان نسبت به کیفیت عرضه می‌شود.

وی گفت: قیمت انواع صیفی‌ با روند کاهشی که داشته است هم‌اکنون ثابت مانده و جوابگوی هزینه کشاورزان نیست، خاطرنشان کرد: نخودفرنگی با وارد شدن میوه‌های ملون و آناناس در بازار همدان، باقیمت هر کیلوگرم ۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 509707

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha