مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
۰ نفر

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان از آغاز اجرای طرح بهارانه کتاب در راستای حمایت از فرهنگ مطالعه در کتابفروشی‌های شرکت‌کننده این طرح خبر داد.

كتابفروشي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  محمدجواد حسین‌زاده افزود: طرح بهارانه کتاب از امروز آغاز شده و به مدت ۱۱ روز ادامه دارد.  این طرح همانند سال‌های گذشته، همزمان با سراسر کشور در ۲۶ کتابفروشی که در طرح بهارانه ثبت نام کرده‌اند اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا و ضرورت حفظ سلامتی افراد، امکان خرید آنلاین کتاب برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

وی ادامه داد: فروش کتاب در این طرح با ۲۰ درصد تخفیف انجام می‌شود و کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در قالب طرح بهاره فقط در فروشگاه‌های مجری این طرح مشمول تخفیف هستند.

حسین‌زاده گفت: کتاب‌ها باید در خانه کتاب به ثبت رسیده باشند. در طرح بهارانه کتاب تخفیف به کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی، افست، کتاب فاقد شماره شابک یا شابک غلط اختصاص پیدا نمی‌کند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اسامی کتابفروشی‌های شرکت‌کننده در طرح بهارانه مطلع شوند.

کد خبر 509704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha