مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

عملیات اجرایی و اصلاح یکی از نقاط حادثه‌خیز استان قزوین موسوم به پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین- رشت تا ۲ ماه آینده به پایان می‌رسد.

نقاط حادثه‌خیز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل جعفری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین گفت: انجام اصلاح این نقطه حادثه‌خیز که یکی از پیچ‌های تند و خطرناک در این مسیر است تا حد قابل توجهی از حوادث و تلفات جاده‌ای این منطقه را کاهش خواهد داد.

وی افزود: عملیات اجرایی اصلاح این پیچ خطرناک که ۶۰۰ متر طول آن بوده و از اواخر سال ۹۸ نیز آغاز شده تاکنون ۲۴۳ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی در این نقطه پرحادثه انجام شده و ۷۲۹ هزار متر مکعب دیگر آن باقی مانده است.

جعفری هزینه انجام شده برای اصلاح پیچ مرگ را تاکنون ۲۵ میلیارد ریال در قالب پروژه‌های امانی اعلام کرد و یادآور شد: حذف این پیچ به همراه آزادسازی و شانه‌سازی حریم راه ضریب ایمنی این نقطه را تا حد بسیار بالایی افزایش خواهد داد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین به قوسی‌های حادثه خیز موجود در جاده قدیم قزوین - رشت اشاره کرد و افزود: با توجه به ضرورت اصلاح این نقاط و برای کاهش ترافیک و تصادفات، در آینده برای بهسازی و اصلاح آنها نیز اقدام خواهد شد.

به گزارش مدیرکل راهداری و حل و نقل جاده‌ای استان قزوین، در دی ماه سال گذشته و براساس دستور العمل ابلاغی سال ۹۵ بالغ بر ۲۹۵ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان شناسایی شده که ۷۲ نقطه آن پرحادثه تشخیص داده شدند.

کد خبر 509621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha