مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، ‌ معدن و تجارت قم گفت: از اول تا هفدهم اردیبهشت‌ماه ۹۹، ۳۴۰ پرونده تخلف در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان بازار قم توسط بازرسان این سازمان و اتاق اصناف استان تشکیل شد.

نظارت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود سیجانی بیانکرد: در این مدت ۴ هزار و ۹۹۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد که در جریان آن ۴۲۷ مورد تخلف کشف و در همین رابطه ۳۴۰ پرونده به ارزش ۱۸ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال تشکیل شد.

 وی افزود: بیشتر پرونده‌های تشکیل‌شده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف قم در حوزه قنادی‌ها، ‌ آرد، نان، شکر، روغن، ‌ میوه، خشکبار، ‌ پوشاک، داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی است.

این مسئول ادامه داد: طرح نظارتی بر بازار ماه رمضان استان قم تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد و همشهریان گرامی می‌توانند هرگونه گزارش تخلف را از طریق سامانه ۱۲۴ برای پیگیری به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

سیجانی گفت: نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی موردنیاز مردم در بازار استان اولویت نخست بازرسان بوده و در همین رابطه عرضه محصولاتی همچون حبوبات، ‌میوه، قند و شکر، روغن، ‌ برنج، آرد و نان، ‌زولبیا و بامیه، لبنیات، مواد پروتئینی، حلیم و آش به‌دقت کنترل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، ‌ معدن و تجارت قم تصریح کرد: از اول تا هفدهم اردیبهشت‌ماه جاری تعداد ۶۲۲ بازرسی از این مراکز انجام شد که در جریان آن ۱۳ مورد تخلف کشف و ۱۰ پرونده به ارزش ۱۰ میلیون ریال در این رابطه تشکیل شد.

وی بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت ، بر عملکرد واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی همچون مواد ضدعفونی‌کننده در استان نظارت دائم دارند تا روند تولید و توزیع این محصولات مطابق نیاز کادر درمان و اقشار مختلف مردم باشد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 509613

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha